Obsługa klientów – ta „na żywo” a także przeprowadzana telefonicznie

licznik wody
Obsługiwanie ludzi jest to czynność, która istnieje tak naprawdę od zawsze. Wraz z biegiem lat obsługiwanie klienta niewiarygodnie się po zmieniała i w tej chwili przede wszystkim każdy pracownik, który zajmuje się tego rodzaju zadaniem, jest zmuszony przestrzegać dosyć wielu elementów, by zachęcić, a nie zniechęcić potencjalnego kupca, czy nawet już stałego klienta.

obsługa
Autor: U.S. Naval Forces Central Command/U.S. Fifth Fleet
Źródło: http://www.flickr.com
Jednakże jak bardzo dobrze wiemy, pracownicy są różni, tak jak również i klienci i każdy z nas ma zupełnie innego rodzaju doświadczenia.

Uważasz, że ten materiał jest absorbujący? Kliknij ponadto ten wciągający artykuł (https://www.c-l.pl/kategoria-produktu/zywice/zywice-specjalne/) – to niezwykle pomocne źródło informacji na taki temat.

Dzisiaj napiszemy odrobinę o obsłudze klientów, która to jest przeprowadzana w sposób całkowicie bezpośredni (twarzą w twarz) a także przez sieć telefoniczną (czyli poprzez tak zwany „Call Center”).

licznik wody
Autor: blu-news.org
Źródło: http://www.flickr.com
Zacznijmy może od Call Center – jest to tak naprawdę obsługa klientów przebiegająca za pomocą telefonu. Bardzo często mamy z nią obecnie styczność, chociażby w momencie, gdy dzwonią do nas z banków, oferując różne usługi, czy z naszej sieci komórkowej w tej samej sprawie. Zaraz po takiego typu rozmowie albo nawet i już w czasie jej trwania, mamy ogólną opinię na temat rozmówcy. Bardzo wielu spośród nich zamiast zachęcać – zniechęcają. Z jakiego powodu? Odpowiedź jest zazwyczaj jedna i ta sama – są nazbyt natarczywi. Trzeba zapamiętać, iż obsługiwanie klienta poprzez telefon – namawianie go na skorzystanie z ofert konkretnej firmy – jest robotą wydzwaniającej osoby. Im większą liczbę osób namówią na konkretną ofertę, tym o wiele więcej mają z tego korzyści.idź tu farba do drewna biała farba do drewna białaStąd pojawia się natarczywość, chociaż nie wszyscy pracownicy typ Call Center powodują w nas od razu niechęć. Zależy to od danego człowieka.

Jeśli chodzi zaś o tak zwaną obsługę „na żywo”, no to pracownicy są zobowiązani do kilku rzeczy, gdy ukaże się klient. Jest to tak naprawdę powiedzenie „dzień dobry” oraz uśmiech. Pierwsze wrażenie jest niewiarygodnie istotne, a nikt z nas nie pragnie kupować od kogoś, kto bywa nie sympatyczny.